Інтернет-магазин "Парасоля"
оптово-роздрібний
продаж парасольок зі складу

Доставка и Оплата

Способи доставки

Ми подбали про те, щоб доставка замовлення була максимально простою та зручною. Зверніть увагу на деякі види доставки є платними.

Ми здійснюємо доставку транспортною компанією «Нова Пошта» або за домовленим способом.

Термін доставки: 1-3 дні в залежності від населеного пункту

Вартість доставки: від 70грн (за зниженим тарифом для нашого магазину)

Кур'єром служби доставки до дверей по Україні

Термін доставки: 1-3 дні в залежності від населеного пункту

Вартість доставки: За тарифами кур'єрскою служби від 100грн

Способи оплати:

Оплата готівкою на пошті

Сплатити найпростіше готівкою.

Розрахунок можливий лише в українських гривнях. Сплатити замовлення можна у кур'єра після доставки товару або у момент отримання.

Оплата банківськими картками Visa, MasterCard, Maestro через Приват24, Liqpay, Термінал

Після підтвердження замовлення на Viber або за допомогою SMS прийде рахунок з докладними інструкціями з оплати та посиланням на сторінку платіжної системи, де Ви зможете оплатити замовлення.

Передача даних здійснюється за захищеним каналом із застосуванням сучасних методів шифрування, при цьому виключається будь-яка можливість перехоплення конфіденційної інформації.

Оплата післяплатою у відділенні "Нова пошта"

Ви можете сплатити замовлення у поштовому відділенні при отриманні замовлення.

Вартість послуги у Новій Пошті - 2% від замовлення + 20 грн комісія

Безготівковій розрахунок

Товар можна сплатити за безготівковим розрахунком.

Важливо!

1. Перед відправкою весь товар перевіряється. При отриманні посилки Вам необхідно перевірити товар у відділенні служби доставки у присутності співробітника. У разі неповного комплекту, нестачі товару або відсутності документів (накладна покупця) необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлено механічні пошкодження, Вам необхідно відмовитися від посилки або пред'явити претензії до служби доставки. Служба доставки відшкодовує заподіяну шкоду, якщо вона була заподіяна з її вини.

Якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що сталося за тел. 0678622550

2. На сьомий день безкоштовного зберігання товару поштою відбувається авто повернення до відправника!

Якщо потрібно продовжити зберігання товару на пошті, зверніться до менеджера магазину за телефоном або на Viber.